Monday, August 31, 2015

När alla vännerna gått hem?

Okay, jag måste erkänna att jag är på väg ner i en av mina depressioner ingen!
Jag vill så gärna kunna skriva ut varför, men det är alldeles för komplicerat för att skriva ut, Visst jag skulle kunna säga till mina vänner men jag kan inte säga till dom att det är pga dem som jag är nere i detta igen... 

Men över till något annat, MR. T är tillbaka och har tjatat om att vilja ses igen, även om jag var stark i början och vägrade och hört mina vänner tjatat om att han betedde sig illa när han bara lämnade, och att jag nu ångrar att jag sagt till dom att han är tillbaka, så träffas vi för en vecka sedan och på började det vi slutade för 1½ år sedan. Är det en dum idé? Absolut, den största, men jag har ingen annat positivt som händer i mitt liv, så why the fuck not! visst jag är äntligen redo för något mer stabilare än att vara någon kk, men det verkar inte som att det händer any time soon! so deal with it! 

Jag förstår inte hur vissa (mina vänner) kan ha det så lätt att hitta någon medans andra (som jag) inte kan hitta något stabilt förhållande? 
Jag måste lyssna på dom varje jävla dag om att dom aldrig kommer hitta någon och vips så hittar dom någon och sedan måste lyssna på allt annat tjat som kommer med förhållanden för då är dom helt plötsligt inte nöjda? jag orkar inte!

hur svårt skall det vara att hitta någon? 

jag är helt redo för att leva ett liv tillsammans med någon annan. jag är trött på att ha meningslöst sex med flera män som aldrig kommer att vilja ha ett förhållande...
så hur svårt skall det vara, lyssna på mig, jag låter som Carrie! btw är det någon annan som håller med om att hon valde fel när hon valde big? jaja the heart wants, what the heart wants!
Det enda vi kan hoppas på är att vårt hjärta någon gång kommer komma dit, och att någon annan kommer att hitta vårt hjärta.

No comments:

Post a Comment