Wednesday, November 23, 2011

onsdag till söndag

Ikväll är det far och dotter kväll som det var igår oxå, det är nämligen champions league ikväll blir det, Milan-Barcelona, Arsenal.Dortmund mfl så det blir att zappa mellan kanalerna!
Dessutom så har vi fått vårt nya bredband, tv och telefoni från comhem eftersom telia eller felia som man kan kalla dom aldrig hörde av sig igen, dom stängde nämligen av vårt bredband, tv och telefoni för någon vecka sen och pappa har ringt och ringt och dom lovade att ringa tillbaka men efter 2 veckor så har dom fortfarande inte hört av sig! väldigt dålig stil, så vi beställde helt nytt från comhem igen, och det funkar än så länge, men under tiden så har vi fått låna grannens trådlösa nätverk så länge men otur att det bara fungerade på min bärbara dator så den har varit välanvänd i alla fall :) men tackar wille och tina för att vi fick låna ert trådlösa...
men ikväll så tror jag på Barcelona vinst mot ZugerZlatans Milan och så hoppas jag på en stark vinst från mitt allt så kära ARSENAL<3 men man skall ju aldrig säga aldrig! eller hur var det nu igen? Har julmusik på i bakgrunden men jag har inte riktigt någon julstämning ännu eftersom det inte finns någon snö :( och jag som älskar snö tycker det är sorgligt att vi inte har fått det ännu. Men det som skall göras resten av veckan nu är: Torsdag:
  • Baka pepparkakor
Fredag:
  • Baka lussekatter
  • fin middag i kyrkan med härliga arbetskamrater
Lördag:
  • Jul pyntas i hela huset 
Söndag:
  • äta julgröt 
  • jobba kl 8.30 -11.30 
  • fira 1:a advent med familjen och mommo och moffa
  • jobba kl 18-20
  • kollar på http://www.imdb.com/title/tt0141109/ är en tradition för mig att kolla på denna härliga sorgliga drama/komedi

No comments:

Post a Comment