Friday, November 25, 2011

Fredag 25 Nåvembar -- Vintardalars dag

"Vintern kommer inte på allvar innan vintardalar jär fulle. De är vätar och andra sänkor i marken och brukar stå fyllda med vatten från senhöst till vår."

Jag vill ha snö! jag älskar snön och tycker att den borde komma snart!
Det blir liksom ingen härlig " snart är julen här- stämning" och det är 2 dagar kvar till 1:a advent, jag tycker det är lite synd.. men i alla fall får hoppas på att den är här innan JUL i alla fall!


Jag fick ett sms nyss från en person som jag saknar så in i h*. Trots det gått 3-4 år nu så känner jag fortfarande att jag är arg på hur allt det underbara slutade! jag har väldigt svårt att släppa det, det tror jag inte att jag är ensam om. men ändå allt som vi hade byggt upp, den härliga stämningen, familjen allt det är borta nu och allt det tog var 2 personer som förstörde allt, för att bygga upp det igen med nytt folk på en ny plats! jag känner mig så lurad när jag tänker på det, det gör verkligen ont i hjärtat när det bästa man har bara tas bort från en! Men livet går vidare, vare sig man vill eller inte!

No comments:

Post a Comment